1prens1prensesannesii Kızlar oppuk 13 aylık. Bazen ayakta iken kendi etrafında dönüyor gülüyor.. Sizin bebekler de yapıyor mu? Önlemeye çalışıyorum ama çalıştıkça hoşuna gidiyor oyun haline getirmeye çalışıyor.
Reyhanbal 1prens1prensesannesii benim kızımda dönüyodu oyun yapıyo kendince. Dönme dedikçe döndü hoşuna gitti bende tepki vermedim bıraktı sonra. Bunu niye sağlık etiketiyle paylaştınız onu anlamadım
Haticekkbkr 1prens1prensesannesii niye önlemeye çalışıyorsunuz, oyun kurmuş demek ki kendisine, ne güzel
Arc1993 1prens1prensesannesii benim oğlum hala yapıyor 2 yaşında gülüyor yaparken de oyun oynuyor. Hatta geçenlerde bir psikologun paylaşımı vardı konu hakkında. Engellemeyin diyordu. Cocuklar bu şekilde fiziksel ya da ruhsal bir ihtiyacını karşılıyor olabilirlermiş