PrensinAnnesi2021 Uyku gurusu alacagim sizce hangi togu almalıyım? İcine sadece zıbın giydirecegim icin 0,5 tog daha iyi mi olur yaz icin ?
Woody PrensinAnnesi2021 0.5 tog kullanıyorum kışın. Evimiz sıcak oluyor. 25 26 derece ustu kullanılmaz. 0.3 tog kalınlığını ince penye battaniye gibi.. Yaz için ideali müslin tulum bence. @Vanilya almıştı yakın zamanda. Konusuna bakabilirsiniz
Deryaoz PrensinAnnesi2021 ya ben 0.5 aldım hep terledi oda sıcaklığımız 23 ken içinde ince tulum var sonra 0.3 aldım rahat etti ama daha soğuksa 23 den 0.5 alın
Taze1mom PrensinAnnesi2021 evet ya ben 2 ay önce 0.2 aldım soğuktu tabi tek onu giydirdim uyuttum gece üşümüştü battaniye örttüm üstüne yünlü öyle ısındı çocuk o yüzden 0.3 yeter mi şu an emin değilim ama havalar da 30-40 dereceye çıkacak
PrensinAnnesi2021 Deryaoz ben de 0,3 alayım o zaman sonuçta hava sicakliklari artacak. Terler 0,5 ile diye dusunuyorum. Teşekkürler fikir vermiş oldunuz bana ☺️