Oznurdogan Sevgili anneler merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük son bir kaç güne kadar hiç kusma problemimiz. Olmadı ama 3-4 gündür emzirdikten sonra veya emzirdikten bir sürü sonra kusmaya başladı bu durumu yaşayan anneler var mı sebebi ne olabilir
Sevdamavi Oznurdogan fışkırma tarzı mı normal mi? Ateşi var mı?ateşi yok ve az kusuyorsa fazla beslendiği için fazlasını cıkarıyordur.Fışkırma tarzıysa reflüdür reflü yatagında yatması gerekir ya da başını yattıgın da yükselttin ateşi var ve kusuyorsa üşütmüştür.
Oznurdogan Sevdamavi ateşi yok fışkırır gibi emmeyi de seviyor fazla geliyor olabilir dediğiniz gibi yine de dbir doktora götüreceğim teşekkür ederim 😊