Teşekkür ederim. Sabah paranoks s yaptım düşmedi 1 saat sonra dolc n yaptım şimdi 37.5düştü.doktorunı aradım öksürük solunum sıkıntısı sık nefs alıp verme olursa hastaneye götürün dedi 2 maksimum 3 gün ateş yapabilir dedi. Böyl idare edeceğiz herhalde. Allah bizim ve tüm hastaların yardımcısı olsun 🤲