D-Ayyildiz1 ecemm-6161 mantıklı batırarak versem bitti mi pekmez işi gibi geri atacak ama ara ara damlatirsam belki tutar çok akıllılar şimdiki nesil
ecemm-6161 D-Ayyildiz1 😂 aynen canım hemde ne akıllı o ağzında emekle ağzının içşne damlatırsan alır ama pes etme şakın uykudayken bu işlemi yap sürekli o attıkça memeyi ağzına koy 😂😂
D-Ayyildiz1 Tosbik1406 bunu da yapsak hep isteyebilir diye hiç denemedim. Hep diyor eskiler eskiden böyle bisi yoktu emzirir gazini alir yatırır is yapardık diye peki simdiki nesil niye boyle
Tosbik1406 D-Ayyildiz1 canım bence hamileyken yediklerimiz olabilir sezeryanda aldığı anestezi olabilir içtiğimiz hamileyken folik asit olabilir ama ben bebekken de anneme çektirmişim sen annene sor bide eşinin annesine sor bebekliği nasılmış
ly35 benim kızım da alışmadı hiç🥲 doktor kendi sütünden sür ver demişti fikir olur belki size. hemen emzirdikten sonra sütünüzden sürüp deneyin ama ağzında tutamaz daha elinizle destek olun düşmesin🤷🏻♀️
yuksekipek D-Ayyildiz1 damakli emzik alin agzini buyuk aciyorsa bi numara buyugunu alabilirsiniz pekmeze bandirip ust damagina tutun emme refleksi gosterip tuttugunda elinizle destek verin gun icindde deneyin bi kac kez alisir belki
D-Ayyildiz1 yuksekipek aldığım 8 9 emzik var hepsi damaklı ama ağzının tavanına tutmadım hiç gelişi güzel verdim hep geri itti
sevdam4721 D-Ayyildiz1 canın bnm kızım 1.5 aylıktı aventıyı en son tutu pekmeze ve sureklı sekerlı suya bandırdım o günden berı sankı gazlı ağlayan çocuk yerıne başkası geldı gazınıda kndı çıkartıyo çıkartıkca guluyo şuan 3ay10 gunluk ara dene açken verıyodum ve karnını çok doyurmadan
Tosbik1406 D-Ayyildiz1 ay ne biliyim bebekliğin nasıldı eşinin bebekliği nasıldı yaramazsa bebekte bize çekiyor 😄😄