ayshoo çok iyi anlıyorum sizi bebegimde memee susuyordu bide artık bende aç ya bu diye kendimi suçluyordum meğer orda rahatlıyorlarmış millete kalsa mama vericektik daha kötü olabilirdi allah korusun