BirAnneBirBebekkkKk Bebegik dis doneminde uyumadigi huzursuz oldugu icin yanimiza yatirmistik ki bana alisti ve yatagina yatmiyor nasil alistirabilirim bu durumda olan var mi heryerim agriyor yatakta buzusmekten🤯
Cheerfulmom BirAnneBirBebekkkKk Bende yanımda yatırıyorum yatağına yatırdığım zaman uyuyamıyorum 🤦🏼♀️ Ama dün anne yanı beşiğini yanıma getirdim ön korumalığını da indirdim yatakla sıfır oldu o şekilde yatırıcam artık. Öyle yapabilirsin.
Emrin Her daldiginda yerine yatir uyandiginda ilk yataginda pispisla olazsa besigindeyse salla emerkn uykuya tam gecmeden yerine yatir bu islemleri basarili olana kadar tekrarla biraz zaman alır ama alisir inslh