kubraF Cennet-Kokulum sizinki geç kalkıyomuş baya benim kızım 6 da uyandığı için ikinci uykuya ihtiyaç duyuyoruz mecbur
Cennet-Kokulum kubraF Doğrudur çok şükür uyku konusunda sıkıntımız yok ama bu aralar geceleri saat 3 gibi uyanıp ağlıyor baya bir sonra heei uykuya dalıyor neden böyle oluyor bende anlamadım