O biziz işte 😃 10 aylık kızım. asla şuanda yürümesini beklemiyorduk öncelikle diş bekliyorduk. Ama hala tık yok.. 2 haftadır bir yerlere tutunarak kalkma bir yerlere tutunarak yürüme vardı. Bugün tutunduğu yeri bırakıp iki üç adım atmaya başladı. Daha sonra elini tuttum ve bıraktım babasına doğru 4′5 adım atmaya başladı. Oda çok heyecanlı bizde. 4′5 adım ne zaman tam yürümeye dönüşür acaba? Bari diş çıkarsa 😍😊