ubeyitsongulasya 2 aylık bebeğim 1. ayına bitirine kadar anne sütü ile besleniyordu ve günde 3 4 defa kaka yapıyordu. 1. ayından sonra Aptamil mama kullanmaya başladık. Günde 1 defa yapmaya başladı. Kıvamı orta halli bir kaka kabız da değil. 🤦🏻♀️
Rbulgen ubeyitsongulasya csnım bende ilk oğluma aptamil kullandım çocuğu mafetti ya hem kabızlık hem gaz hemen attım onu hipp organik combiotic kullandık gayet iyiydi
Alparslandmla Aptamilin sindirimi zormus kabızlık yapabilirmiş eczacı öyle demişti biz mamayı değiştirdik öyle rahat oldu