alparslanmoms Kızlar reglim 5 gün erken gelmişti ve regl bittikken sonra 5. Gün tekrar kan geldi 4 gün devam etti dün doktora gittim beta hcg değerim 23 cıkmış düşmüş mü ya ? Ultrasonda bebek yoktu
cekoslavakporseleni alparslanmoms tekrar test yapmadan bilemezsiniz bunu sanırım. İki gün sonra tekrsr beta baktırın, eğer düşüyorsa kimyasal gebelikti ya da düşük yaptınız. 🤷🏻♀️
2205yasemin alparslanmoms kaç haftalıktı canım benim de idrar da çıktı kan verdim değer 15 di sağlık ocağında ki doktor var dedi dün de kanama oldu akşam sanırım adet oldum hiç bişey anlamadım bu arada devlete gittim gerizekalılar hiç ilgilenmedi
alparslanmoms Browni_61 geldi canım cok pıhtı attım hatta aşırı ağrılıydı köyde kaynanamgildeydik gidemedim doktora kanama yolda gelmiş zaten cok şaşırmıştım
susiron Kimyasal gebelikte bu tarz durumlar yaşanıyor gebelik gibi gözüküp sonra kısa sürede adet olunup sonlanıyor .Muhtemelen kimyasal gebelik yaşadınız
susiron 2205yasemin. Pıhtılar azalıp normal kanama seyrine döndüyse gerek yok zaten adetinizden kısa süre içerisinde gerçekleşmiş .Doktorlar kimyasal gebeliği normal karsılıyor .düşük gözüyle bakmıyorlar .Yinede takdir sizin tabiki. Zaten beta hcg sıfırlanmıştır artık