kızlar memein ucunu sıkınca bir damla şeklinde süt geliyor ama daha fazlası yok. emiyor doymuyor onu da biliyorum. ama genede emdikce az da olsa sütüm varmısır gidiyormudur bebegime yani ? Su anda elimde süt sagma pompası yok o yüzden bilemiyorum ama en yakın zamanda alacagım. Böyle olupda sagınca aütü gelen oldumu ???