svgcn Busraktuncc merhaba. Acaba nerede yaşıyorsunuz. Benim oğlumda 19 aylık haftada 2-3 gün 2-3 saat yada yarım gün cermek istiyorum. Doktoru akran eksikliğinden dolayı dil gelişimi geride kaldığını söyledi
Busraktuncc balmom aa o zaman olabilir canım rehabilitasyon umarım bir sağlık problemi yoktur tembellik yapıyordur 🙏🙏
balmom Busraktuncc çok şükür gerekli tahliller mr. Vs yapıldı bişey çıkmadı fizik tedavi görecez inşallah
Furug Busraktuncc kesinlikle cok iyi yapmissin.akran egitimi cok onemi biz 20 ayligiz 24 olalim direk bizde baslariz
Emel3003 Busraktuncc maalesef öğretmenler bu konuda daha hassas ben sırf bu durum için psikoloğa gittim. Kızımı eylül ayında başlatıcam bende . Eylül ayında 18 aylık olacak. Psikoloğumuz günde 3-4 saat sanada kızından iyi gelir dedi. Dil gelişimi için kreş şart gibi birşey oldu bu dönemde
Busraktuncc Emel3003 şimdi baktım kusura bakmayın bizimki çok alıştı öğretmeni çok memnun çok güzel adapte oldu dedi şimdi yaz okulu başladı daha eğlenceli parkurlar yarışmalar düzenleniyor renk günü çılgın saçlar partisi falan yapılıyor bugün kurabiye yapmışlar hergün heyecanla fotograflarını atmasını bekliyorum öğretmenin biz çok memnunuz şiddetle herkese tavsiye ediyorum 😍😍🥰🥰🥰
Cansuu1 Ben de Bı anasınıfı ögretmeni olarak cok fikrimi söyleyeyim cok ıyı dusunmussunuz. Emin olun hem konusması hem de enerjisini rahatlıkla atabilmesi için cok ıyı. Oyun saatiyle baslamanız da cok ıyı olmus. Daha kolay alısır ve adapte olur. ☺️