emirnannesi Hanımlar yardım lutfen annemlere geldım 3 gundur 2 saate bir uyanıp aşırı agglıyor nedenini bılmıyorum acaba yerını yadırgadı ondan mı yoksa dişmi kafayı yemek uzereyım karnını doyuruyorum ama yine aglıyo
patatesiscoming emirnannesi 10 aylık oğlum bu bir aydır dediğiniz gibi bi çığlıkla uyanıyor saatbaşı uyanır oldu beni tüketti artık bu durum
Trilaylay Benim kızımda 9,5 aylık dediğiniz gibi ağlayarak uyanıyor. Normalde hiç ağlayan bi bebek değil . Diş olduğunu düşünüyoruz henüz dişi çıkmadı dün sabah gördüm sanki ucu görünüyor dişinin.
Anneogulll emirnannesi Bnmde oğlum 9bucuk aylık sürekli uykusunda ağlar uyandırdı gece ve byle bişey yoktu bizde yerimizi değiştirdik ondandır ddim sonra devam etti dış ddim yine ağladı birilerine syledim korkmuş olabilir saçma geldi nasıl yani bebek neyden korkacak falan diye neyse kafama takıldı gittim bı tanıdık vardı üstüne okutturdum ve bugün gece hiç ağlamadi gerçekten