_caglabebek canım 60 cc çok fazla doktorlar max değeri söyler her zaman,sen 30 cc ver bide tavsiyem ikisini emzir mamayı öyle ver çünkü bebek emdikce dha cok olcak sütün,bana solgarın vitamini var süt arttırıcı die aratırsam googledan o cok iyi gwlmişti cok güzwl süt yapıyor tavsiye