Kızlar merhaba, 6 gün önce sünnet olduk 52 günlükken, buraya foto nasıl ayılıyor bilmiyorum ama atabilsem görürdünğz. Çocuğun pipisinin bi tarafı şu şapka gibi olan baş kısmı varya alt deriden ayrılmış yırtılmış gibi oldu. Sanki dikiş tutmamışta ayrılmış gibi. Eşimde normal o hepsi ayrılacak diyor, doktoruna resim attım normal diyor ama içim rahat etmedi 2 gündür aynı düzelmedide öbür yerlerde ayrılmadı. Doktpra tekrar pazartesi gideceğiz size danışmak istedim. Bu pipi iyileşme sürecinde böyle başı aşağıdan ayrılıyor mu 🙄