Selam çok bitkin bi halde geldim inşallah yardım bulabilirim … Bebegim 22 günlük Bugün gün boyu memeyi reddetti tutmuyor tutsa süt gelecek var biliyorum çünkü göğüslerim sızlıyor ama o bi türlü emmek istemiyor avaz avaz ağlıyor kendini geri itiyor önceki günlerde önce emziriyordum yetmediğini düşününce mama yapıyordum şimdi tamamen bıraktı beni emmiyor en sonunda dayanamayıp mama yapıyorum yoksa ağlaya ağlaya catlicak bu konuda bilginiz var mı acaba yardım arıyorum göğüs uçlarım yara oluyor sürekli ve göğüs ucum pek yok o yuzden slikon göğüs ucu aldım onunla emziriyordum normal olarak göğsümü hic tutmak istemiyor zaten 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😥😔 Fikri bilgisi olan lütfen yardım edebilir mi … şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻