alimmiseni Kızlar kullanan var mı? Ben 1 haftadır kullanıyorum memnunum hem çok uygun hemde doğal olması çok iyi ne taşma ne başka bir şikayetimiz yok şimdilik. Sleepy de kullandım ama bu daha iyi gibime geldi 😍
Metonunannesi alimmiseni bende 2 gündür kullanıyorum çok sevdim öncesinde molfix ve sleepy kullandım ama sanırım bunu daha çok begendim
Mom626363 alimmiseni sleepy kullaniyoduk hep sizdiriyodu her gece üstü islandigi icin agliyodu Ne zaman baby turcoya gectim rahatladim cok sukur
Urazinannesi2808 alimmiseni Şimdiye kadar prima, sleepy, molfix, paddlers, can bebe, evy baby tüm çeşitlerini kullandım. Şu an baby turbo doğadan kullanıyorum çoook memnunum 💐 sızdırma yapmıyor sleepy gibi sıkmıyor 😇
alimmiseni Metonunannesi Evet zeytinyağlı olması da ayrı bi güzel 😍 sleepy bende kullandım ama bu daha bi güzel geldi
Browni_61 alimmiseni Bebegm dogmadn 40 tane almıştım ondn o 40 tane bitane kadr onu kullandim memenundm ama suan onu kullanmiyorum ama ona geçiş yapma planim var
Mrs_Mert alimmiseni ben de bugün aldım. Sleepyden geçtim. Şimdilik dediğiniz gibi bi problem yaşamadık. Hem de evet ekonomik bi paketti 😊
Browni_61 alimmiseni Bim bezi kullaniyorm memenunum aslinda ama lastik izi cok yapiyo.molfiks yda baby tubo ya gecicem deniycm molfiks aldim elimdeki bezler bitnce onu deniycem memnun olmazsam baby tubo deniycm onu kullanmistm ilkd ogdugnda memnundum
Mrs_Mert alimmiseni ay ben hiç araştırmadan bugün aldım denemek için. Böyle yorumları görünce de hoşuma gitti sanırım devam edeceğim bu beze 🤭