Belki yaptığım doğru değildir bilemiycem ek gıdaya başladıktan sonra 9saat boyunca kısık ateşte ilikli kemik pişiriyorum onu süzüp biberonla veriyordum kızıma 🤪 annem bana da anime de öyle yapmış aklımda kalmıştı lıkır lıkır içiyordu dokunur ya da dokunmaz bilemem ben böyle yapıyordum