Benim kızımm da 9 aylık. Yürüteç kullanmadım. Yürümek istiyor sürekli elinden tutup yürütüyorum. Geçenlerde aldım ilk adım arabası ilk başta Korktu onunla yürümeye ama şimdi yürüyor onunla, önündeki oyuncaklarla oynuyor. Aktivite masasının yüzüne bile bakmıyor desem yeridir ☺️