Cicegi_brn Muradiye de canım o eski evlerin çoğunun asansörü de yok o yüzden Muradiye daha iyi 3+1 Eve 800 lira veriyoruz merkez de ki evlerden kat be kat iyi Manisa’ya alışınca kafana göre merkezden kendi gözünle görerek ev tutarsın o resimlere koydukları evlere hiç bakma evin sadece sana göstermek istedikleri yeri gösteriyorlar o Evlerin bir çok odası karanlık yani pencere yok gibi bir şey