Hayırlı geceler. Benim oğlum 8 ay 21 günlük. Adını söylediğimizde bakmıyor bize. Bu normal mi ? Resmen kendimi yırtıyorum baksın diye ama bakmıyor. Annemler onlara baktığını benim onu oğlum, annem diye sevdiğim için bana bakmadığını söylüyor ama yinede içim rahat etmiyor. Bu arada işitme testine götürdük 6.ayından sonra duyması gayet normal.
Sizce ben mi abartıyorum normal mi bu ?