Omerinannesi342 Kızlar acil bir işimiz çıktı yarın avm ye gitmek zorundayız bebeğinizi soktunuz mu hiç? Nasıl bir önlem aldınız? Yağmurluk var onu kapasam olur mu acaba😅
Aysukk Omerinannesi342 vala ben eldivenle geziyordum koronadan beri ama memlekete yaz geldiğinden beri su parkından cıkmıyoruz tüm linçlere hazırım😂
BeybininAnasi Omerinannesi342 ben sokuyorum. İnsanlarla mesafemizi koruyoruz. En önemlisi mesafe çünkü. Bir de kalabalık ol ayan saatlerde gitmeye çalışıyorum.
Ultraslan40 Omerinannesi342 19 aylık bebeğim var 1 kere bile ne ben ne bebeğim gitmedik. Her şeyi internetten hallettim. Kapalı alanlara sokmamaya gayret ediyorum. Sizin bırakacağınız bir kişi yok mu acaba?
Aysukk Omerinannesi342 konuyla alakası şudur efendim ne avm kaldı bebekle girmediğimizz be restorant heryere giriyoruz😅 önlemmönlem yok bambam🥲 tabiki sizin için yağmurluk mantıklı bi önlem
Damla93 Omerinannesi342 yazlık alışverişi için 1 kere girdim mecbur oğlumu almadım ama 1 hafta oldu bekliyorum bakalım bişey olcakmı diye valla
lanadelmiyav Ultraslan40 bi özlemedim değil. 😁Bilemiyorum özellikle avm’ler den imtina ediyorum. Psikolojikte olabilir🤭
elmaliturtam Omerinannesi342 hiç gitmedim ne kendim ne çocuklarım ile ama mecbur iseniz erken saatte muhakkak mesafeye dikkat ederek gidin Ya da uyku saatinde arabanın üzerine müslin örterek gidin.
Ultraslan40 lanadelmiyav ama en doğrusu bu, çünkü kapalı alan ve en kötüsü klima ile dolu her yer. Hava sirkülasyonu olayı yok. 🤤 yoksa oğlumu eğlence alanlarına götürmeyi çok isterdim.
Aysukk bikerem vala belekteyim bulundugum yerde mtrekareye 57900421 rus düşüyor yeter be dedim artık bi benmi dikkat etcem😅
serebro Omerinannesi342 gittim kontrollü ve mesafeli işimi halledip yarım saat içinde çıkıyoruz. Mecbur oldu mu illaki gidiliyor 🤷♀️