Ymr0666 Anneler bebeklerinize damaklı emzik mi veriyorsunuz damaksız emzik mi? Bebeğim 2 buçuk aylık damaklı emzik veriyorum.
RaziyeNu Ymr0666 bizde 12 aylık doğduğundan beri wee damaklı emzik kullanıyoruz bence gayet iyi damaklılılar biz memnunuz
Miniknur Eczanedeyken bi müşteri damaklı istemişti. Valla vermedi eczacı. Yazık etmeyin çocuklara o mu verilir diye biraz söylendi. Kadın eli boş çıktı :) sıkıntı oluşturabilecek bir ürün sanırım.