arkadaşlar Yüz bölgesinde tüylenmem çok ne yapsam geçmedi lazere gittim iki yıl hicbir faydası olmadı şimdi tekrar başladım iki kez gittim kuaför kadın hastaneye git en azından ilaç falan alırsan tüylenme azalır dedi ama ne yapacagimi bilemiyorum karınca yumurtası yağını duydum acaba kullanan varmı işe yarıyor mu?