Merhaba güzel anneler , bebeğim bugün 39 günlük ve uyumuyor gündüzleri 15-20 dk uyuyor uyandığında en az 3 4 saat uyanik kalıyor, bu normalmi yaşayan varmi arkadaşlar herkes bu cocugun uyuma zamanı neden uyuyor diyo, pskoljik olarak bende rahatsiz oluyorum 😢