Merhaba arkadaslar dün fast food bir ürün yedim gece sabaha kadar kasıntıdan uyuyamadım.Sabah kalktıgımda yüzüm kızarık ve alnım kabarık şekildeydi şimdi biraz hafifledi kremler sayesinde sizce alerji mi oldum yoksa egzama olablir mi ??basına böyle bişy gelen oldu mu