Nisacix 2 gece kaldim. Ilk bebegimde oldu yani 12 yil once. Ilk bebegim emmiyirdu,bu yuzden birsey diyemeyecegim. Dikisler bir hafta sonra alindi. Her gun acillik oluyordum ve plesenta mi kaldi diye bile suphelendiler.gaz deyip yolladılar defalarca. Yani cok zor teshis koyuldu. En son agridan bayilip gitmisiz,ultrason ile direk bulmus doktor cunku sarilik baslamis ve sari kusuyormusum( cok afedersiniz)