Oznur
Verilen doz tedavi amaçlı değil koruma amaçlıdır.Ülkemizde yüzdelik olarak demir eksikliği,kansızlık revaçta.Bebeğin ileride kansızlık yaşamaması için demir depolarının dolu olması için şimdiden koruma amaçlı takviye yapılıyor.Miligramı buna göre ayarlanıyor.