busrasilra14 Kizlar merhaba. Bebegim 5bucuk aylik kaka tahlili yaptiricam ama bazi gubler hic yapmaz (anne sutu aliyor) bazende sabah yapar sadece. Yani nasil denk getirip test veriyoruz
QueenBeee busrasilra14 hastaneden gaita kabı al canım eve getir. Kakasını yaptığı gün tahlili al. Bir saat içinde tekrar hastaneye götür kayıt açtır laboratuvara teslim et canım. Zaten gaita kabının kapağı kaşıklı olur onla alabilirsin.