Yengecanne_ asya13 ben de düşündüm ama Allah onu veriyorsa bağlatmak sıkıntıya sokabilir diye düşünüyorum belki daha gergin olurum adetim gecikir vs.Bir de sezaryen mı olmak lazım acaba bunun için bağlatan varsa söylesin
Yengecanne_ asya13 ya öyle mi diyorsunuz benim de zor oldu baya ama sezaryen olursam bebeklere ben bakıcam eğil kaldır kucakla çok zor
Yengecanne_ asya13 aman takmayın kafaya giren çıkacak mecbur.Böyle üzülmeyin de Allah başka şeylerle imtihan etmesin.Sağlıklı olsunlar inşallah 😊 ben de sizin gibiydim hatta ara ara yine oluyor eşimi falan boğuveresim geliyor 😂😅😂 ama napalım artık olmuş
Yengecanne_ asya13 aynı ben 😅😂📍ama şimdi iki bebek var bezi alacak adam lazım adama dokunma 😅😂bazen oğlum durmuyor sürekli kucağımda taşıyorum yedi aylık.Durmadığı zaman yüzüne bakmıyorum ikinci doğunca ben napacam diye depresyonlara koşuyorum
asya13 Yengecanne_ ben dünden beri kavga ediyorum zaten sinir krizi gecirmiceksen sevinebilir miyim diyo o derece öfkeliyim😄
Yengecanne_ asya13 ben geçen yaz hamileydim bu yaz yine hamileyim düşünün 😂 benimki de hüsnü çoban gibi olucam her odadan çocuk çıkacak doblo alıcam diyor 😂😂
asya13 Yengecanne_ hahahah ,benimki de zavallim ben bundan sonra bez parasina çalışırım surekli napim diyo😄
Yengecanne_ asya13 aman ha şöyle azıcık gülün ya😅 diğerine eşiniz daha çok bakar şimdi biraz rahat edin