7ay 23 günlük oğlum. Tadım bile yapamadık, çünkü ağzını kilitliyor. Ne yaptıysam olmadı. Şarkılar, masallar, tekerlemeler, oyunlar. Yok, asla yemiyor. Doktorumuz zorlarsan hiç yemez 9. Aya kadar yolu var dedi. Oyle ya da böyle yer. Benim hocaların notlarını göstereyim sana, yemeyen çocuğa yedirme diye bir şey yok dedi, hatta kızdı desem yeridir 🤠Anne sütünden başka bir şey ağzına . Güldüğüme bakmayın kahroluyorum. İçim içimi yiyor, ne yapacağımı bilmiyorum.. Buradaki tecrübeli anneler tavsiyeler verdi ama hiçbirinde başarılı olamadık