Kbrad benim oğlum da aynı durumda canım 4 aylıkken başladık şuan 8 aylığız hala iyileşmedi bugün doktora gene götürdüm kabızlık yüzünden çatlak oluşmuş krem verdi. Anestol, fito, hametan bu 3 kremi karıştır makata doğru sür dedi hala sürüyorum fakat ek gıdaya bünye hala alışmadığı için kabızlığımız da devam ediyor siz başladınız mı ek gıdaya ?