Elif- Arkadaşlar öncelikle merhaba 7 aylık kızım var 1 aydır sütüm damla damla geliyor 30 cc bile cıkmıyor süt arttırıcı cok şey denedim ama olmadı malesef benimle aynı durumda olan varmı yada yardım edebilicek biri şimdiden teşekkür ederim
Ygtakn Elif- benimde oğlum 6 aylık oldu sütümde azalma oldu yediğin gıdalar cok etkiliyor ve üzğntü stres inanılmaz etkiliyor ben 3 gündür su dısında bisey yemedim gibi sgla agla bi hal oldum sütüm resmen azaldı bitti gibi
Asyanesrin Elif- solgar b12 kullanın benim kızımda 8 aylık oldu hala devam ediyorum kullanmaya çok faydasını görüyorum araştırın isterseniz hem sütü de kaliteli yapıyor
tulayaluc Elif- 5 tane kuru inciri 5 bardak suda biraz kaynatın gün için de incirleri yiyip suyu için çok güzel süt yapıyor
Elif- gezentianne gezentianne biberon kullanıyorum lansinoh meme reddi yok süt gelmediği için ağlıyor sürekli mecbur mama veriyorum
Ygtakn Elif- valla yulaf yedim bulgur ikisi kesinlikle süt artırıyor hemen işe yaradı süt mısır yedim o da öle ve aglamayı kestım o da etkiler ben yulaf la bulgur yıyınce gögüsüm taş gibi olur o kadar dolar ki hemen mastit olur simdi öle olmadı süt azaldıgı için ama yinede artı
Nihal85 Yarma ve bol yesillik bi de havuc gozenekleri aciyor bana Iyi geliyor Bende 8 aydir sagarak veriyorum sutumu meme reddi var bir de booool su icin Sagimdan once masaj da Iyi geliyor sicak dus alin dinlenin mutlaka umarim Iyi gelir