Zuzukk Benimde ananemin bacağına demlik dökülmüştü 2 ve 3. Derece yanıkları vardı koyde kadının biri çok pahalı bi krem hazırlıyordu kimseyede tarifini vermiyordu ama domuz yağı kullanıyormuş falan diye duymuştuk ama neydiyse ne iz kaldı ne ağrı ne sancı kullanırken