Alisyamm çok geçmiş olsun bence hastanede olmanız daha iyi çünkü tedavi ederler pansumanlarını yaparlar. İnşallah iyi olacak o kötü anı unutmaya çalışın Allahtan yüzüne gözüne gelmemiş rabbim korumuş yinede. Bu çay kahve işleri benim en korktuğun şeyler. Almanya’da hafta sonu çıkış vermiyorlar evet pazartesiye kadar beklemeniz lazım sabredin inşallah geçecek.