Mavsnz06 Kızlar bu adetler nedir 40günlük olunca bebeğiniz ne yaptınız ,yapacaksınız bakalım hadı sohbet 🥰🥰
Sofita Mavsnz06 aslında 40 bebek için değil anne için önemli olan bişey işte bebeğe de hatıra kalsın fotoğraf çekilsin falan diye yapılıyor bişeyler
bebegimlebuyuyorum Mavsnz06 Bizde tuzlu suyla yıkarlar bebeği. Annese yıkanır. Dua okunur tasdaki bir suya sonra o su evin her köşesine serpiştirilir. Ben sadece gülsuyula hem bebeğimi hem kendimi yıkadım. Sonra duamı okudum. Bu tür adetler bana çok saçma geliyor.
Bebegimm1 Mavsnz06 yapmadım saçma geliyor yani elimizdeki bebek oyuncak degil yok tuzlu su yok bal yok bacaklarinda salla yok 40 taş topla yok altın at suyuna falan ne gerek var sadece kendim yıkandim gusul abdesti aldım kayinvalidem yapicakmiyiz dedi anne sünnet farz olsa hadi neyse de dinimizde yeri yok böyle seylerin dedim ve yapmadım
Lidya-t Hiçbir şey yapmadım 40 ında yıkamadım özellikle saçma sağan batıl inanışları yapmayı sevmiyorum.
Zey66 Dualar okuyarak banyo yaptirdim sadece baska bişey yapmadım gereksiz batıl inançlara gerek yok bence
Efy Dinimizde yeri olmayan saçma sapan hurafeler yok taş koymalıymış suyuna para atılmalıymış bebek babasının cebinden para almalıymış ki hırsız olmasınmış neler neler gördü bu gözler 👀