Slm arkadaşlar benim hipotiriodum var doğumdan sonra ilacı bıraktım 6 ay içmem dedim kafama göre bebeğim 5 aylık oldu ama ben hiç iyi değilim tahlil yaptırdım yüksek çıktı değerlerim ve gidince eminim ilaç başlanacak şimdi bebeğe bir etkisi olmaz mı dozunu ayarlayınca bişey olmaz yazıyor nette ama ben tecrübeli annelerden duyup rahatlamak istiyorum çocuğun gelişimini etkiler mi ben ilacı bıraktığım için 3 4 kilo aldım ve içince vereceğim bebekte de aynı etki oluşmaz mı ?şimdiden vereceğiniz cvplar için teşekkür ederim 🙏🏻 ❣️