Ben de her iki çayıda tükettim, şeker mi değil mi bilemem ama çok güzel süt yapıyor. Hele gece yatmadan önce bir bardak içip uyuduktan sonra göğsüm dolu dolu oluyordu. Almışken için bence nasıl olsa sütten kesene kadar tüketecek değilsiniz, bitince almaz içmezsiniz zaten. Biri bebekte sık kaka yaptırıyor yazmış ama yeni doğan bebek 40ı çıkana kadar da zaten çok sık kaka yapar, ona bağlı olduğunu sanmıyorum.