Nolur geçecek deyin her zaman hamdediyorum çocuğum sağlıklı mutlu ama artık yaşına girdi hepsi mi böyle bu bebeklerin? Her saat niye uyanıyosun ya kim sana ne diyo uyusana güzel çocuğum ? Nolur az kaldı desin birileri . Şikayet değil ama şimdiye kadar sadece 1 gececik uyudu deliksiz onun dışında asla olmadı her saat bazen 10 dakikada bir . Napıcağımı şaşırdım 😭