Gurbe 9 aylık oğlum iki haftadır yemek yediremiyorum en sevdiği yemekleri bile yemez oldu sadece emmek istiyor kan ve idrar tahlilleri temiz çıktı bu durumu yaşan anneler varsa lütfen yardımcı olurmusunuz nasıl atlattınız
2bebelianne__ Gurbe aynı durumu yaşıyoruz önceden meyvelerden çorbadan yerdi yumurta peynir yerdi diş dönemine girdik 2 dişimiz çıktı ama asla ağzına birşey değdirmiyor öğürüyor sadece mama içiyor 🤷🏻♀️ 9 aylığız bizde
Cinarin_annesii Gurbe bu dönemlerde bebeklerin yeme şekli , damak zevkinin değişmesi çok doğaldır. İçiniz rahat etsin. Düzelecektir. Yediği sevdiği şeyleri yemez olur bir anda evet , farklı tatlar deneyin dikkatini cekecektir
pattisanne Gurbe Bizimki de öyle anlattığıniz birebir uyuşuyor. Dün alanında iyi bir doktora götürdüm bana bir süreliğine atarax deneyelim dedi dişlerden ek gıdayı reddediyor dedi. Bugün içmeye başladık bakalım işe yarayacakmi ayrıca bu ilaç uyku da yapiyo
Mircet Gurbe aynı durumu yaşıyoruz bütün tahlillet oldu ve diş dedi doktorum 5. Ve 6. Diş geliyor ateş ve ishalde var
Gurbe pattisanne merhaba tekrar ataraxı araştırdım ve birçok yan etkisi olduğunu gördüm. Asla işinize karışmak istemem ama yinede söylemek istedim belki bilmiyorsunuzdur okuyunca fikriniz değişir diye.bir araştırın derim naçizane fikrim
Balkupu Gurbe diş dönemiyse olabiliyormuş genelde soğuk şeyler vermeyi deneyin yoğurt fln tepkisi nasıl olucak çok üstelememek gerekiyor diye biliyorum
pattisanne Gurbe Her ilacın bir çok yan etkisi vardır. Bu ilacı bir süre kullandıktan sonra kızımın uykusu düzene girdi iştahı açıldı doktoruna defaatle sordum hiç bir zararının olmadığını alerji ilacı olduğunu yan etki olarak uyku yapıp iştah açtığını söyledi. Zaten kızımın polen alerjisi var.