Tugcerylmzkerem Varmı benim gibi gaz sancisi cekip karin agrisindan kivranan bebegimden beterim resmen hamileyken bulasti bana gaz sancisi halende gitmiyor dogum yapali 2 ay oldu . Neler yapabilirim gecirmek icin 🥺 oneriniz denediginiz neler var 🤔
duygugonc Tugcerylmzkerem Rezene çayı icebilirsin bende icmedigimde gaz sancısı oluyordu rezene geciriyor
Hllnazalaz Tugcerylmzkerem bende herşey denemiştim bi tek acı elma yağı geçirdi ayaklarının altına bi damla güzelce masaj yap sür giy çorabını çok rahatlatıyor bebeğinede yapabilirsin ama ona bi damlayı iki ayak tabanına yap
Bezelyeveannesi Tugcerylmzkerem ben dogum yaptiktan bikac gun sonra yasadim cok zordu kimyon cayi icip sirtima yukardan asagi masaj yaptirdigimda rahatliyodum
Tugcerylmzkerem duygugonc Rezene tüketeceğim ilk zamanlar iciyordum ama simdi biraktim tekrar iceyim☺️ Tesekkur ederimm
Tugcerylmzkerem Hllnazalaz oyle mi bunu ilk defa duydum muhakkak deneyecegim tesekkur ederim yag aktarda varmi peki