Hayirli akşamlar hanımlar kafamı karıştırıp duruyor bu durum 10 gün gecikti adetim adet olacağımdan 1 hafta önce lekelenme oldu bi kaç defa daha oldu pardon şimdiden özür dilerim sumuksu kahverengi cok az akıntı oldu sali günü kontrole gittim sprial yerindeymis 11 aydır takılı ve düzenli adet olurum hep en fazla 4.5 gün gecikirdi hep herneyse kan tahlili yapıldı birsey çıkmadı ama adet belirtileri yok ama migdem bulanıyor başım dönüyor anlamadım gitti ya adet olmadim için şişkinlik hissediyorum olsam rahatliycam adet getirici ilac kullansam mi korkuyorumda neler nolmaz diye napicami şaşırdım yaa