Pinar_pinar35 Kızlar 1.5 aylık bebeğim var sürekli akşamları memeyi çekiştirip ağlıyor sütüm de var sıktığımda geliyor her akşam bu durumu rutine bağladı neden olabilir yaşayan varmı bunu
Olivia1202 Pinar_pinar35 aynısını bende yaşıyorum bebeğim bir aylık memeye koyduğum an az çekip sinirlenmeye başlıyor sonra ıkınıyormuş gibi yapmaya başlıyor ağlıyor sonra yine aynısı
Ozlemparlak Pinar_pinar35 benimde bebegim 47 günlük aynı şeyi her akşam yaşıyorum ac emzigi çeke çeke yoruluyor uyuyamiyor memede ağlıyor ne yaptıysam olmuyor biberonla sagip veriyorum mecbur başka türlü olmuyor ac olunca uyuyamiyor ama gündüz emiyor memeyi anlamadim gitti sütüm gider diye korkuyorum bende
kubrakurtaksoy Pinar_pinar35 benim de bebeğim tam 30 günlük ve 4 gündür her gece bu saatlerde öyle yapıyor. Benimkinin nedeni meme yumşadiğı için almak istemiyor. Sanırım süt az geldiği için yapıyor.
bebeksibiriyim Pinar_pinar35 gazı olabilir mi acaba benim kızım da böyle yapıyor ama gazı var anlayabiliyorum ıkınıp kendini çekiştirmesinden
Pinar_pinar35 Olivia1202 aynenn benimde öyle sebebi ne olabilir ki yaşayan anneler yardımcı olurmusunuz
fndmtlu Valla canım çok fazla nedeni olabiliyor gaz, sütün az gelmesi veya fazla gelmesi. Bende de aynı şey vardı bebeğim ne zaman öyle yapsa iyicene kucağımda kavrıyorum susuyor. Belki pozisyonundan memnun değildir
biranneikikedi Galiba hemen hemen herkes yaşıyor bunu. Ben de çok yaşadım memede 10.15 dkdan sonra yapıyordu. Süt akışı azalınca diğer memeye koyuyorum o zaman yapmıyor. Bazen de kakasını yaparken çok yapıyor.
NurrA Nedeni bir çok şey olabiliyor ya ben önce gazını almayı deniyorum gazı yoksa eğer kucağımda iyice sarılıp öyle emziriyorum gene emmezse biraz kucağıma alıp gezdiriyorum sonra tekrar veriyorum genelde istemiyor tekrar verdiğim zaman
Pinar_pinar35 bebeksibiriyim gazdan değil dir canım ayağını çekme yok çünkü ağlama var ve memeyi çekiştirme var