fndmtlu Kızlar selam, bebeğim Salı günü 3 aylık olacak günde 3 veya 4 kez yoğun kaka yapıyor. bu durum sakıncalı bir durum mu?
Cansuuu8 fndmtlu bence problem yok hatta yaptığı için sevinmelisin 10 gün kakasını yapamayan bebekler var
gezentianne fndmtlu Ben de tam o zamanlar oglumu doktora götürmüştüm sütün yarıyor karnı doyan bebek kaka yapar demişti :)