Dilara8228 süt alerjisi bu kadar erken dönemde anlaşılmıyor maalesef. Yeşil dediğiniz kala doktorlara göre iyi beslendiğine işaret. Büyükler genelde üşütme derler ama değil. Ben oğlumu 4 aylıkken farkettim 5 çocuk doktoru gezdim. En son 5. Alerjiye yönlendirdi. Küçük çocuklarda kanda çıkmayabilirmiş alerji. Tam tanıyı 6 aylıkken deri testiyle aldı. 15 aylıkta şükür ki geçti. İstanbuldaysanız Başakşehir çam ve sakurada Çiğdem hanım var. Bize test yapan oydu tavsiye ederim.