Senem Merhaba annelerim, 8 aylık bebeğim artık kendisi su içmek istiyor. ☺️ Bu sebeple damlatmayan suluk arayışındayım. Önereceğiniz marka varmıdır? Pipetli mi içebilir, normal ağızlıklı mı? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Mom981 Senem pipet değilde böyle yassı gibi, dil gibi diyim size dil şeklinde. Yumuşak. Damlatmıyor yan taraflardan da tutacağı var.
Deletedmom277 Senem avent eğitici bardak öneririm. İlk olarak penguen olanını almıştım beğenmedim ucu çok sert. Diğerinde çok su içmeye başladı öncesinde hiç içmiyordu. 9 aylıkken de aventin pipetli olanını aldık. O da damlatmıyor. Daha erken alsam da içebilirmiş
[silindi] Senem ben avent pipetli aldım ama o 9 ay sonrası olduğu için şu an wee baby alıştırma bardağı kullanıyorum akıtmıo
Tubaa_44 Senem Bi çok arkadaşın dediği gibi avent öneririm ben e bebek çalışanıyım hiç şikayet almıyo nerdeyse ürün herkes memnun kalıyodu