Oğlum 2 buçuk yaşında 1.5 hafta önce boğaz enfeksiyonu oldu 1 gün ateşlendi daha sonra geçti antibiyotik kullandım ama iyileştikten sonrada hep midesini gösteriyor soruyorum bulanıyor mu evet diyo bugün de ishal gibi ilk koyu yaptı kokulu baya bide karnı ağrıyor az önce de yaptı gri renkli kaka üstünde yeşil başgam var neden olabilir resim atamadım bilmiyorum nasıl atılıyor