Benimde bebeğim 49 günlük kolik bebek. Ne yaparsam yapayım faydasını göremiyorum. Ve fitili kabul etmiyor geri çıkartıyor defalarca denedik aynı. Nurse harveys,metsil,tribudat hepsi faydasız. Mamalardan da çok çekmiştik aptamil ve sma yı denedim gazı daha çok arttı kakasını yapamadı zeytinyağı bile koydum mamaya ama faydasızdı. Dr tavsiyesiyle evolvia ac mamaya geçtim diğer mamalara göre epey rahat ettim. Kimseye tavsiye etmiyorum doğru olduğunu savunmuyorum tabiki her bebekte farklı etki gösterebilir zorlandığım anlarda rezene veriyorum oda rahatlatıyor. Çok zor ve sabır işi Allah yardımcınız olsun. Masajlarla sakinleştirici müziklerle kucağımıza alıp gezdirerek rahatlatmaya çalışıyoruz ağlamaya başlayınca .