Duyguuu35 10 aylık bebeğim dişten dolayı sanrm bugün ishal oldu ve poposu inanılmaz Bi şekilde pişik oldu acıdan ağlıyo yavrm artk hametan bepantol minoris sudocrem denedm işe yaramıyo hiç biri tavsiye edebileceğiniz bişey varmı
Bursa97 Duyguuu35 Canım Macir kremi vaat bebekler için Macir bakkalarinda satılıyor biz onu kullanıyoruz birebir hemen kesiyor birde kantoron Yagida iyi gelebiliyor
Selinsu1 Duyguuu35 eski usul arko kremler varya beyazli yesilli tüp ben hep ondan kullanıyorum hemen geciriyor
Duyguuu35 Mariposa evet hametan normal günde kullanıyodm az pişikken yaramadı bebekten bebeğe değişiyo mu anlamdm
Duyguuu35 Minikprenses5481 yok hergün duş aldırıyom ve sürekli poposunu yıkıyorum kirllettimi yarn tüm gün açık brakcm bide bkalm
FmBetull Duyguuu35 benim doktorum dermo-trosyd diye bi krem yazmıştı pişik olduğunda hemen geçiriyor tavsiye ederim
Esra-simay Duyguuu35 eğer bıraz fazla beyaz beyaz gbı olduysa travazol gecırıyor . Kızarıklıksa bnde hepsını denedım onların zdrave dıye bı krem önermıstı ıntagramdan bı fenomen onu aldım ıyı geldı
Ozlem00 Ben güzelce yıkıyorum saf zeytin yağı sürüyorum ve sudocream kullanıyorum geçiyor birde altını gün içerisinde ara ara baglamiyorum havalandırmak iyi geliyo
NurrA Bizimde öyleydi hamazinc kullanıyorum o aşırı iyi geliyor travazoluda çok tavsiye eden var böyle çok fena olan pişiklerde
KYigitf Duyguuu35 disten dolayi benim.oglumdada oldu yeni gecti dr tavsiyesi ile travacort ve bactroban karistirip gunde 3kere surdum(antibiyotik kremler cok sik surme sabah ogle aksam yeterli) geri kalan zamanlarda bezi her actigimda arko krem mavi hametan surdum iki gune gecirdi cok sukur birde firaat buldukça bezini ac acik birak cok rahatliyor zor durum gecmis olsun🙏
Duyguuu35 KYigitf antibiyotik kremi kendi başıma kullanmam doğru olurmu bilemedm ama diğerlerini yapıcam teşekkürler
Cinarin_annesii Duyguuu35 o aylarda ki çocuklar için desitin markanın iyi.oldugunu duymuştum. Deneyin isterseniz.
Bebek-annesi Duyguuu35 tek seferde işe yaramayabilir bir kaç sefer deneyin ıslak mendil kullanmayın pişik geçene kadar. abimin oğluna arko krem iyi geliyordu Zeytinyağı deneyebilirsiniz.. bide biraz ara ara havalandırın oda iyi gelir.